Allerheiligen / Allerzielen

VIERINGEN RONDOM ALLERHEILIGEN EN ALLERZIELEN

Volgend weekeinde vieren we in onze parochie de viering van Allerheiligen en Allerzielen. We herdenken dan ook de overledenen van afgelopen jaar. Een bidprentje met daarop de namen van alle overleden parochianen die een kerkelijk uitvaart hebben gehad in de kerk of in een crematorium worden na de vieringen uitgereikt. U bent van harte welkom.

Woensdrecht:

zaterdag 30 oktober 14.30 uur zegening van de graven door diaken Ryan Keetelaar, RK begraafplaats aan de Rijzendeweg.

Huijbergen:

zaterdag 30 oktober 17.00 uur viering Allerheiligen/Allerzielen.

Putte:

zaterdag 30 oktober 19.00 uur viering Allerheiligen/Allerzielen

Hoogerheide:

zondag 31 oktober 09.00 uur viering Allerheiligen/Allerzielen, Na de viering zegening van de graven.

Ossendrecht:

zondag 31 oktober 11.30 uur viering Allerheiligen/Allerzielen

Na de viering: zegening van de graven op Eikelhof en Ter Duinen. Ook dit jaar is  Uitvaartzorg Nuiten Groffen op deze dag op begraafplaats Ter Duinen aanwezig om stil te staan bij uw dierbare overledenen en deze herdenking met elkaar afsluiten onder het genot van een kopje koffie of chocolademelk met koek.