Coronamaatregelen en openstelling kerken

Helaas hebben de Nederlandse Bisschoppen moeten besluiten voorlopig alle avondvieringen, en overige kerkelijke bijeenkomsten vanaf 17.00 uur, in de RK kerken te annuleren. Dit geldt dus ook voor onze parochie O.L.V. in het Woud.

OPENSTELLING KERK WOUW
Eerste Kerstdag, zaterdag 25 december van 14.00 uur tot 16.00 uur.
Tweede Kerstdag, zondag 26 december van 14.00 tot 16.00 uur.
Driekoningen, zondag 2 januari van 14.00 tot 16.00 uur.
Hierbij worden de coronamaatregelen en de aanwijzingen van de gidsen gevolgd.
De bezichtiging gebeurt via een looproute, waarbij de afstand van anderhalve meter wordt aangehouden en het mondkapje gedragen wordt.
De Mariakapel in de Lambertuskerk is op de weekdagen ook geopend om een kaarsje te branden.

OPENSTELLING KERK WOUWSE PLANTAGE 1e EN 2e KERSTDAGKERSTDAG
Op 1e en 2e kerstdag zal de kerk van Wouwse Plantage na de kerkdiensten langer openblijven dan normaal.
Mensen die de diensten bijwoonden en andere belangstellenden kunnen dan, als zij dat willen, via een looproute de kerkversieringen en kerststallen rustig bekijken.
Wij vragen wel aan iedereen om de coronamaatregelen, waaronder de 1½ meter afstand van elkaar, in acht te nemen en een mondkapje te dragen.

Geplaatst in Geen categorie