Communie 2022

Eerste Heilige Communie

Op zondag 22 mei  jl. hadden we twee Eerste Heilige Communievieringen. De kerk was mooi versierd door een aantal ouders, het Krekelkoor in Huijbergen was aanwezig en de zon scheen. Om 10.00 uur ontvingen 11 kinderen hun Eerste Heilige Communie van pastoor Peter de Rooij  en om 12.00 uur nog 18 kinderen uit onze parochie. De communicanten kwamen in het begin van de viering binnen met hun mooi versierde communiekaars. Deze werden na een welkomstwoord aangestoken door een aantal communicanten. Alle communicanten hadden een taak tijdens de vieringen: een aantal  lazen een stukje voor en andere communicanten hielpen bij het dekken van de altaartafel. Zo had ieder zijn/haar eigen taak. Gelukkig kon iedereen bij de vieringen zijn, de kerk was goed gevuld. Na afloop kregen de communicanten namens de parochie nog een cadeautje aangeboden: een rozenkrans. Na het maken van de groepsfoto werden ze nog gefeliciteerd door een aantal leerkrachten en kon het communiefeest beginnen.

Nogmaals namens de parochie van harte gefeliciteerd met jullie communie.

Uit Hoogerheide: Isabelle Adema, Maaike Adriaansen, Sophie van Blommerde, Isabella Coppens, Fien de Gooijer, Emmily Grytz, Tycho Hermse, Roos Laurijssen,  Emma Nuijten, Maudi de Nijs,  Daan en Noor Sanders, Isa van Schilt, Daniel de Vogel, Nova Voormeulen en Bryan Wouts.

Uit Huijbergen: Liz van Kempen en Richard Samek.

Uit Ossendrecht: Feline van Ast, Maja Chabera, Jevailey Daelemans, Suzanne van Dijke, Lana Govaarts, Jort Jansen en Sanne Verbraak

Uit Putte: Max Dohmen, Bjorn en Celien de Winter

Uit Woensdrecht: Floor Platschorre.

Wij zien jullie graag bij een volgende viering, dan mag je meedoen aan de tafel van Jezus en ontvang je weer de hostie.

Geplaatst in De Bron