Parochieblad

Het parochieblad “Rond de 4 Torens” verschijnt één keer per maand en wordt verspreid in de 4 kerkdorpen Heerle, Moerstraten, Wouw en Wouwse Plantage.
Het parochieblad geeft informatie over zaken zoals actuele onderwerpen in de parochie en de kerk, over de weekendvieringen, activiteiten en de intenties.
Hieronder ziet u de verschijningsdata van dit jaar.
Als u achter een nummer klikt op het betreffend nummer of op ‘Download‘ kunt u dit inzien.

Parochieblad per e-mail

Velen zijn u al voorgegaan!
Wilt u ook het parochieblad en ander nieuws per e-mail ontvangen, klik dan hier!

Als u kopij wil aanleveren voor het parochieblad moet u dat uiterlijk een week voor de verschijningsdatum mailen naar het adres: viertorens@samenkerk.nl

2023-2024

Volgende verschijningsdatum: woensdag 10 april 2024 / kopij inleveren tot maandag 1 april 2024.
INTENTIES voor de periode 14 april – 18 mei 2024 uiterlijk woensdag 3 april 2024 inleveren.

Algemeen contactpersoon: Frank Schijven, infoolv@samenkerk.nl

Contactpersonen per geloofsgemeenschap
Heerle: Betsy van Meer
Moerstraten: Anita Bierbooms